Sociaal leren

2025-07-09 20:25:44

Gepost in: Auteur:

{title}super bit casinoScatters tijdens free spins die niks opleverenVaak kun je tijdens free spins meer spins winnen als de scatters weer vallen.Een aantal zaken om rekening mee te houden bij BlackjackHet eerste criterium waarmee je rekening moet houden, zijn de limieten voor het inzetten op de tafel. Maar er zijn ook gokkasten waarbij de scatters uitgeschakeld zijn tijdens de extra spins.paarden nederland Niets zo frustrerend als 3 scatters tijdens free spins die dan niet tellen. Bewaar dat voor de echte klappers. Maar deze vallen dan op rollen zonder een prijs te geven.monte carlo casino website

a gokartkirály online film

best online casino in new zealand testing Dus stop alsjeblieft met onzinnige features die niks opleveren dan allen wat ergernis, want dan komen de spelrs niet terug. Niets zo frustrerend als 3 scatters tijdens free spins die dan niet tellen. Maar ze verschijnen wel op de rollen. Bewaar dat voor de echte klappers.Scatters die niet uitbetalenSommige gokkasten geven je ook al een prijs als je 2 scatters in beeld krijgt. Wij houden je op de hoogte!casino amsterdam 24 7

party 80 casino de paris

top online casino offers Bewaar dat voor de echte klappers. Zo frustrerend. Of hoeveel kaartspellen er worden gebruikt.pokerstars casino org $50 freeroll password Dan zit je maar te wachten tot die derde erbij valt. Maar als het leuk is om te spelen en je af en toe een mooie prijs kunt binnenhalen dan is het voor de meeste spelers al lang goed. Let wel, de klassieke bandieten zijn natuurlijk prachtige kunstwerken om als meubelstuk in je kamer te zetten, maar die wil je toch niet spelen bij een onlne casino.online gokken voetbal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >