Sociaal leren

2025-02-13 08:09:52

Gepost in: Auteur:

{title}black jack jack black memeOnline spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar GoBonusspellenOnder deze term zijn veel verschillende varianten beschikbaar. Win je meerdere malen niets of weinig?live casino online Meestal moet je hiervoor een keuze maken. Dit houdt in dat je jouw gewonnen prijs kunt proberen te verdubblen (of vermeervoudingen). ook zijn er verschillende soorten jackpots.casino intense opiniones

online casino app echt geld ios

unique casino contact number×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen?×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Win je meerdere malen niets of weinig?Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Aanvullende informatie De waarheid over gokkasten Alle High Limit gokkasten en videoslots De klassieke gokkasten Free Spins Bonus×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Dit activeren kan op veel verschillende manieren. Dit activeren kan op veel verschillende manieren.best zet casino

1 live casino

casino bonus einzahlung 2022 Zo spelen zij vaak een lage inzet om slechts kleine bedragen te verliezen.×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Ze zijn allemaal voorzien van een keurmerk.mr play casino bewertung Dit activeren kan op veel verschillende manieren.×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Zo spelen zij vaak een lage inzet om slechts kleine bedragen te verliezen.casino live william hill

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >