Sociaal leren

2024-12-05 01:03:52

Gepost in: Auteur:

{title}slotwolf roshtein Hierdoor kun je langer gebruik maken van je smartphone zonder op te hoeven laden.Let erop dat je alleen gaat spelen bij online casino's met een Nederlandse vergunning.Je kunt spelen met echt of nepgeldNatuurlijk kun je in een Android casino spelen met geld.gokkast spel Je kunt het dus zo spannend maken als je zelf wilt. Als een casino veilig is en eerlijke eisen stelt aan haar bonussen komt deze pas met een review op onze site terecht. Als een casino veilig is en eerlijke eisen stelt aan haar bonussen komt deze pas met een review op onze site terecht.sugar casino in philadelphia

holland casino breda facebook

holland casino den haag scheveningen"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Je kunt het dus zo spannend maken als je zelf wilt. Dit is leuk en spannend en je kunt flink wat extra geld winnen. Maar ook voor ontspanning gebruiken veel mensen hun smartphone. Spelen via Android is daardoor vaak veel leuker en spannender. 3 februari 2022 Nieuws KSA: Nederlandse online gokmarkt groter dan verwacht: niet 580 miljoen, maar 814 miljoen.bwin casino code

guts casino uk reviews

online gokkasten nederland Wij houden je op de hoogte!ntroductie van de smartphone en de opkomst van internet zijn we vandaag de dag in staat om 24 uur per dag online te zijn. Dan kun je in Android Casino’s in veel gevallen ook spelen met nepgeld.amsterdam airport schiphol casino Er dus altijd wel iets bij wat je leuk vindt. Wij houden je op de hoogte! Het enige wat je verder nodig hebt is een goede internetverbinding van minstens 3G.paypal casino nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >