Sociaal leren

2025-01-19 11:29:13

Gepost in: Auteur:

{title}888 casino registerComeOn! Dus: kies of je de bonus wilt claimen en kies daarna een stortbedrag. Controleer deze gegevens en bewerk deze indien nodig.maria casino biografbillet Hiermee verklaar je dat je de algemene voorwaarden en privacy voorwaarden hebt gelezen. Kies ook een wachtwoord. Zoals je vaak ziet worden er spellen aangeboden van Evolution.planet win 365 casino

blackjack java

unique casino live chat Je scant de code door je camera te openen op je mobiele apparaat en vervolgens te klikken op de link die verschijnt. Klik hier! Identiteit verifiëren Om je account te verifiëren moet je bestanden uploaden. En het kan alleen als jij 24 jaar of ouder bent. Bevestigen van de gegevens Jouw gegevens worden automatisch overgenomen. Kies een van de twee en klik erop.river belle casino phone number

unique casino forum

top online casino latvia Je kan er ook voor kiezen om de link onder de QR-code te kopiëren en deze te plakken in een zoekmachine.nus. Controleer deze gegevens en bewerk deze indien nodig.casino en ligne avec bonus sans depot Klik daarna op “Storting” en ga verder in je mobiele bankomgeving. Dat doet ComeOn! Hoe claim je de bonus van ComeOn?machance casino en ligne

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >