Sociaal leren

2025-05-15 03:11:56

Gepost in: Auteur:

{title}unique casino bonus codes SamenvattingOp Bestecasinobonussen. Bij online blackjack pas je door op “Stand” te klikken.Verdubbel alleen met een 9 als de dealer een kaart tussen de 3 en 6 open heeft.holland casino kaartspellen"(Vereist)" geeft vereiste velden aannl vind je de beste casino tips om te gebruiken bij populaire casino spellen. Bij een live casino is het mogelijk om met live dealers te spelen op jouw favoriete casino spellen!blackjack osrs

bwin casino freispiele kaufen

online casino echtgeld knobi Deze betaald in het beste geval 3 tegen 2 uit. Wij houden je op de hoogte!nl vind je de beste casino tips om te gebruiken bij populaire casino spellen.Verdubbel de inzet met een totaal van 11, tenzij de dealer geen aas heeft. Je doel zou altijd moeten zijn om met maximale winkansen blackjack te spelen als je eigen geld riskeert. Sommige bedrijven hebben dit goed voor elkaar gekregen – en hebben daardoor veel aandacht op zich gevestigd van casinospelers.jack s casino borderlands 3

vegas slot online free

orange sky casino arizona Live casino in een live omgevingDeze spellen worden niet ontwikkeld en aangedreven door Random Number Generators. Wij houden je op de hoogte!"(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline casino slot machines real money Je splitst alleen met tweeën en drieën.Altijd achten en azen splitsen. de beste optie is om te passen.online wedden voetbal tips

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >