Sociaal leren

2024-07-14 01:17:43

Gepost in: Auteur:

{title}review spinia casinoHet is zeer eenvoudig om Red Door Roulette te spelen. De Crazy Time bonuswiel-segmenten zullen dan vermenigvuldigd worden met de bijbehorende multiplier. Wat is Red Door Roulette?win casino gta Als het balletje eindigt op een nummer met een sleutel, en jij hebt hierop ingezet, dan mag je het bonusspel gaan spelen.Het is zeer eenvoudig om Red Door Roulette te spelen. Dit zijn er minimaal 3 en maximaal 15.huuuge casino how to leave club

4 blackjack circle port orange

online gokken nederland ideal En roulette is daarnaast ook één van de populairste en meest gespeelde spellen in zowel fysieke als online casino's. Je hebt de optie om in te zetten op de getallen 0 tot en met 36. 2. Met dit bonusspel is een multiplier gegarandeerd. Om deel te nemen aan het bonusspel, is een Straight Up inzet vereist. Zoals je bij Crazy Time gewend bent, speel je ook in deze live variant met een ‘mini slot'.i casino live sono truccati

monte carlo casino kingston jamaica

speltip 7 holland casino Deze komt tot stilstand en zal onthullen hoeveel willekeurige getallen een bonusnummer krijgen. Je ziet daarna ook welke nummers dit zijn en welke een multiplier hebben gekregen. Elke ronde worden er minimaal 3 en maximaal 15 bonusnummers bepaalt, die je naar het Crazy Time bonusspel kunnen leiden.slots casino online games Je speelt dit live casino spel zoals je roulette speelt, maar dan met Crazy Time als bonusspel. Als het balletje eindigt op een nummer met een sleutel, en jij hebt hierop ingezet, dan mag je het bonusspel gaan spelen. In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld.free video poker slots no download

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >