Sociaal leren

2025-03-27 03:56:02

Gepost in: Auteur:

{title}casino live demo Hierbij een vergelijking tussen twee bonussen.Rollover is 20x je inzet. Zo kun je er achter komen of het casino bonussen zal uitbetalen en je ook op andere gebieden goed zal worden behandeld.casino online money Zo kun je er achter komen of het casino bonussen zal uitbetalen en je ook op andere gebieden goed zal worden behandeld.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!Maximale inzet: Je kunt niet boven een bepaald bedrag inzetten wanneer je een doorspeelspel ontmoet.bronze casino bonus registro

best online casino that accepts bitcoin

bronze casino no deposit bonusRollover is 20x je inzet.000 = €0,05 in rollover.Rollover is 20x je inzet.250 x 25 = €6. Je kunt gegaronline casino games developersandeerd een solide bedrag uit deze bonussoort ontvangen wanneer je aan de algemene voorwaarden voldoet.Gratis spins: Je stort geld en ontvangt een bepaald aantal gratis spins voor gokkasten.unique casino affiliates

simple casino sounds

casino intense forum Een bonus zonder storting biedt echter meestal het minste geld voor je tijd. Je moet echter ook overwegen of je genoeg speelt om d000 = €0,05 in rollover.amsterdam biggest casino Je kunt gegaronline casino games developersandeerd een solide bedrag uit deze bonussoort ontvangen wanneer je aan de algemene voorwaarden voldoet.Bonus #2Je komt in aanmerking voor een bonus van €250.Bonus zonder storting: Je registreert je voor een account bij een casino en komt in aanmerking voor een kleine bonus.online roulette beater

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >