Sociaal leren

2025-02-08 04:41:05

Gepost in: Auteur:

{title}partycasino 120 spins Wij houden je op de hoogte! Kies altijd voor een legaal casino, zeker ook online. Hiervoor werden botjes van varkens gebruikt die in blokjes waren gesneden en waarmee gerold kon worden.casino games online free De dobbelsteen zelf bestond naar alle waarschijnlijkheid al in de prehonline casino 0900istorie. Toen werd er met allerlei voorwerpen gegooid om zo de toekomst te kunnen voorspellen. Zorg dat het online casino de juiste licenties heeft en dat je er veilig kunt spelen.la fiesta casino bonus codes

wedden op voetbal nederland

gokkast spelletjes Het casino kan dit voor je regelen. Wij houden je op de hoogte! Het spel werd al snel populair en kon in steeds meer casino’s gespeeld worden. Is dit juist dan heb je gewonnen. Probeer nooit om de verliezen te compenseren met verder gokken want met wat pech verlies je dan nog meer. Er kunnen maximaal twintig spelers per ronde meedoen aan het spel.holland casino breda winnaar

live casino unibet

online casino bingo games Winnen is leuk maar het belangrijkste blijft dat je eronline casino 0900 plezier in hebt. Bij de Engelse versie speel je tegen een tegenstander. Bij de Engelse versie speel je tegen een tegenstander.pokerstars casino trustpilot Bij het spel Hazard is het de bedoeling dat je als speler een getal noemt dat gegooid dient te worden. Dit werkt voor veel mensen het beste omdat je zo nooit teveel uitgeeft of je budget overschrijdt. Zorg dat het online casino de juiste licenties heeft en dat je er veilig kunt spelen.monte carlo casino 100- franc silver chip

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >