Sociaal leren

2025-01-13 08:28:20

Gepost in: Auteur:

{title}biggest casino wins of all time Zo kun je langer spelen zonder dat je tussendoor hoeft op te laden. Dan geldt vaak dat je slechts €0,10 eurocent bij elke euro die je speelt vrijmaakt. Hoe vaak je een bonus moet vrijspelen?best casino movie quotes Casino spelen op een tablet kan overalNet als een smartphone is een tablet gemakkelijk.• Casino spelen op een tablet kan overal. Hoe vaak je een bonus moet vrijspelen?bwin casino bonus codes

slot machines gratis spelen

online casino ted slot Casino’s die voorwaarden hanteren van meer dan 40x rondspelen hebben we dan ook niet op onze site opgenomen. 1561 Mensen gingen u voor! Dan geldt vaak dat je slechts €0,10 eurocent bij elke euro die je speelt vrijmaakt. Met een tablet kun je dus altijd overal spelen. De liefhebbers kunnen echt geld inzetten. De liefhebbers kunnen echt geld inzetten.roulette online casino free

win casino etten leur

777 casino opinionesOok leuk om te lezen Promoties De grootste Free Spins welkomstbonus 7 maart 2023 Nieuws Eindelijk een Free Spins Bonus bij een legaal Nederlands casino 28 december 2021 Algemeen Vallen die grote jackpots op online gokkasten wel eens? Ook dat is mogelijk, je kan ook gratis sp• Je bent baas over je eigen geld.top ten casino uk Zo kan het zijn dat je bonusgeld alleen maar op bepaalde spellen 1 op 1 vrij kunt spelen. Als je het goed speelt kun je jouw inzet verdubbelen, verdrievoudigen, en wie weet wat nog meer. Dit wil zeggen dat je iedere euro die je speelt ook weg kunt strepen tegen de bonus.n1 casino chat

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >