Sociaal leren

2025-03-27 21:34:06

Gepost in: Auteur:

{title}top online live casinonlTelefoonnummer: 0622921723Dit Cookiebeleid is gesynchroniseerd met cookiedatabase.2. Door op elke partner te klikken, kun je zien voor welke doeleinden zij toestemming vragen en/of voor welke doeleinden zij een legitiem belang claimen.million slots casinoOm deze rechten uit te kunnen oefenen, kunt u contact met ons opnemen. nitro casino bonus code 2022Wij houden je op de hoogte! Door op elke partner te klikken, kun je zien voor welke doeleinden zij toestemming vragen en/of voor welke doeleinden zij een legitiem belang claimen.trustly group bv

bitcasino depot

huuuge casino post2.Je kunt toestemming geven of intrekken, en bezwaar maken tegen legitieme belangen voor de verwerking van je persoonsgegevens.10.Recht onitro casino bonus code 2022p dataportabiliteit: u hebt het recht om al uw persoonlijke gegevens op te vragen bij de Verwerkingsverantwoordelijke en deze in zijn geheel over te dragen aan een andere Verwerkingsverantwoordelijke. Een andere mogelijkheid is dat u uw internetbrowser zodanig instelt dat u een bericht ontvangt als er een cookie wordt geplaatst.7.casumo casino secret

leovegas casino legit

gokkasten cafe Zie hiervoor de contactinformatie onder aan dit Cookiebeleid.7. Door op elke partner te klikken, kun je zien voor welke doeleinden zij toestemming vragen en/of voor welke doeleinden zij een legitiem belang claimen.black jack esslingen öffnungszeiten"(Vereist)" geeft vereiste velden aanV.nlTelefoonnummer: 0622921723Dit Cookiebeleid is gesynchroniseerd met cookiedatabase.one time casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >