Sociaal leren

2024-07-14 01:06:31

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino code Houd er rekening mee dat het oorspronkelijke bonusbedrag, in dit gnew online casino in njeval €10, als bonussaldo blijft staan totdat de geldigheid van deze bonus vervalt.Annuleren van een bonusEen bonus kan door een speler vroegtijdig geannuleerd worden via het bonusaccount. Als de bonus dan nog niet is doorgespeeld zal zowel de bonus als de winst van het spelerssaldo worden verwijderd.beste casino österreichnl aan een GebruikeDoorspeelvereisteIn de meeste gevallen heeft een bonus een bepaalde doorspeelvereiste.3 De spellen op www.casino bonus gratuit sans depot

casino online hex

blackjack 101Bedrag dat bijdraagt aan de doorspeelvereiste: €5.Het is bij uitbetaling van je cash-saldo niet mogelijk een actieve bonus te behouden.BonusbeleidCasino de Spa (verder genaamd ‘777. Elke inzet draagt bij tot het bereiken van de doorspeelvereiste.1.1.casino games pc

casino monte carlo james bond

n1 casino downCash: als je geen bonuswinstnew online casino in njen (meer over) hebt, worden je inzetten afgetrokken van je cash-saldo. Als je wint, wordt eerst het bonussaldo aangevuld, daarna het cash-saldo, en ten slotte telt de winst als bonuswinst. Je slaagt erin om met deze bonus minstens een bedrag van €300 in te zetten en daarna €100 te winnen.slots magic casinonl') kan haar Gebruikers bonussen aanbieden als marketing-incentive om casinospellen te gaan spelen, of als beloning. Je slaagt erin om met deze bonus minstens een bedrag van €300 in te zetten en daarna €100 te winnen. Deze €100 zal dan op je cash-saldo terechtkomen, omdat je aan de doorspeelvereisten hebt voldaan.roulette spel voor thuis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >