Sociaal leren

2025-01-20 11:00:02

Gepost in: Auteur:

{title}party casino slots Er is nog iets waar je tegenwoordig goed op moet letten. Let op! 1561 Mensen gingen u voor!wat houd gokken in Dit heet een “First Deposit” bonus. We gaan de meest gebruikte even af. Bij sommige acties moet je eerst storten alvorens de bonus geactiveerd wordt.party 80 casino de paris

online gokken winkans

leovegas casino reviews india quora Ze weten dat de kans klein is dat er na 30 keer inzetten nog iets van over is, dus ze kunnen dit gerust doen.We hebben het net al even gehad over de pokerbonus voor spelers die voor het eerst gaan storten. Je kunt wel exclusief op één site gaan spelen maar op deze manier loopnew online casino december 2022 je een hoop leuke acties mis. Laten we eerst even naar het bonusgeld kijken. De High Roller Bonus is zonder twijfel één van de meest aantrekkelijke bonussen voor mensen die graag hoger inzetten én dit risico financieel gezien aankunnen. Bij Pokersites is het tegenwoordig vaak zo dat je pas wat krijgt als je ook echt gaat storten.casinomeister unibet

x files jack black

new online casino cash journey Jaren geleden, ten tijde van de pokerboom, kan het niet gek genoeg. Ook dit moet weer zorgen voor nieuwe spelers. We gaan de meest gebruikte even af.777 casino 21 euro no deposit Aanbieders van Online Poker zijn echt op zoek naar stortende spelers. Op het moment dat je account geactiveerd is krijg je het bonustegoed bijgeschreven. Daarnaast is het voor pokerrooms belangrijk om de concurrentie voor te blijven.mega casino dk

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >