Sociaal leren

2024-09-15 05:04:46

Gepost in: Auteur:

{title}la fiesta casino no deposit code Per maand kun je tot maximaal €30. Let daarbij wel op dat het per bank verschillend is hoelang het duurt voordat je winsten daadwerkelijk op je rekening staan. Klik daarna op “Doorgaan“.leovegas casino newscomEen helpdesk mag bij een online goksite nooit ontbreken. Controleer deze en kijk of alles klopt. De websjack casino free play

wedden op sport bonus

zeus gokkast online Laat je naar een gewone bankrekening geld overboeken, dan zorgt men ervoor dat het geld binnen 24 uur overgeboekt wordt. Verberg uitleg Veelgestelde vragen ⭐ Is Videoslots. Verder zal je aanvraag voor een overboeking naar een reguliere rekening ook ingediend kunnen worden. Klik daarna op “Doorgaan“. Vul je persoonlijke gegevens in Vervolgens ga je jouw persoonlijke gegevens invullen. Vul je persoonlijke gegevens in Vervolgens ga je jouw persoonlijke gegevens invullen.indiana grand casino free slot play

goksites sport met ideal

jack s casino kronenburg Allen veilige betaalmiddelen, waarmee geld direct beschikbaar is voor gebruik! Identiteitsbewijs Om jouw identiteit te verifiëren moet je je identiteitsbewijs uploaden. Dat Videoslots.northern rewards kewadin casinoSamengevat Vele videoslotsDiverse bonussen Mooi Live CasinoGoede uitbetaalserviceMeerdere licentiesBehulpzame klantenservice Hoe maak ik een account aan bij Videoslots. Identiteitsbewijs Om jouw identiteit te verifiëren moet je je identiteitsbewijs uploaden. Anderzijds moeten we je meegeven dat je bij Videoslots.kroon casino recensie

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >