Sociaal leren

2025-03-23 15:37:47

Gepost in: Auteur:

{title}casino one liners tombola Stort €25 en speel met €75 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Interwetten is een online casino en een bookmaker. Het zijn er een hoop, dus we zullen ze hieronder voor je toelichten. Dit bedrag wordt de volgende dag op je account bijgeschreven.live casino video slotsw. Hierdoor is er voor elke speler wel iets wat hij of zij leuk vindt. Dan worden jouw punten verdubbeld.netbet casino telefonnummer

online casino slot machines for real money

live online casino macau Als je niet hebt gewonnen, kun je de cashback aanvragen door te mailen naar [email protected] met “Mobiele Cashback”. Dan worden jouw punten verdubbeld. Verlies je je eerste mobiele weddenschap?01u tot zondag 23. Het bonusbedrag wordt vervolgens binnen 24 uur op je account bijgeschreven. 🎁 Maandag bonusAls je op maandagen bij Book of Dead 20 spins zonder winst hebt, krijg je een gratis weddenschap t.ideal casino.com

live casino jobs greensburg pa

casino monte carlo umsatz Speel WIN WIN en verzamel zoveel mogelijk punten met een maximum van 25 spins. Het zijn er een hoop, dus we zullen ze hieronder voor je toelichten. Deze promotie is geldig van vrijdag 00.roulette casino baden 🎁 Maandag bonusAls je op maandagen bij Book of Dead 20 spins zonder winst hebt, krijg je een gratis weddenschap t. Als je een keer geen geluk hebt, kun je tot maximaal €500 terugkrijgen van Interwetten. Deze bonus kan op alle casino spellen (behalve in het sportsbook) worden toegepast.holland casino nijmegen vacatures

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >