Sociaal leren

2025-06-12 14:18:14

Gepost in: Auteur:

{title}spin casino vs jackpot city Het beste kun je onderhands gooien. Na de worp mag niemand zijn handen of een inzet op tafel plaatsen.Hard LineDeze inzet betaalt 5x uit wanneer de worp gelijk is aan het gekozen dubbele getal, twee gelijke dobbelstenen dus.casino bonus gratuit Door een paar keer te oefenen heb je de spelregels zo eigen gemaakt. Vervolgens is het aan de shooter om de dobbelstenen laag over de tafel te gooien zodat zij de overkant zullen raken.Grand SlamHierbij vindt er alleen een uitbetaling plaats als de uitkomst van de worp een 7 is.online casino jackpot

top 10 online casino malaysia

5 euro gratisPlace LineUitbetaling bedraagt 1x en ontvang je als de worp overeenkomt met het gekozen getal. Hoe vaak hangt af van de voorafgaande runs van de speler.Hard LineDeze inzet betaalt 5x uit wanneer de worp gelijk is aan het gekozen dubbele getal, twee gelijke dobbelstenen dus. Ook kun je de inzet weghalen of verhogen. De shooter mag met één hand schudden en gooien.Na 6 complete runs ontvang je een uitbetaling van 35x.21 casino affiliate

casino sieger sport

simple casino cake Dit is de beste basis om te beginnen met spelen. Het is verstandig om te zorgen dat je de spelregels beheerst.Voor zover ons bekend kun je Diceball (nog) niet onlimr p online casinone spelen.amsterdam casino table games Het beste kun je onderhands gooien. De inzet blijft staan bij een andere uitkomst tenzij er een 7 valt, dan verlies je. Door een paar keer te oefenen heb je de spelregels zo eigen gemaakt.grandx casino online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >