Sociaal leren

2024-11-02 00:56:12

Gepost in: Auteur:

{title}casino live goldbet De spelers die de uitkomst juist hebben voorspeld winnen een x aantal keer hun inzet. Je hebt dan dus een speeltegoed van €100. Geld is namelijk nooit gratis.online gokken telefonisch opwaarderen Nadelen van de match deposit bonusEr zijn een paar verborgen nadelen aan match deposit bonussen. Weet in ieder geval dat het mogelijk is om een bonus te weigeren. Het is in ieder geval belangrijk om de kleine lettertjes, de terms & conditions goed te lezen.wildz casino cashback

r blackjack

russian roulette online Betrouwbare online casino's hebben veel voordelen ten opzichte van hun tegenhangers op het vasteland, waaronder de mooie welkomstbonus, match deposit bonus en periodieke promoties. Nadelen van de match deposit bonusEr zijn een paar verborgen nadelen aan match deposit bonussen. Wij houden je op de hoogte! Je bent dus verplicht een flinke tijd te gokken. Vaak zijn ze ook onderdeel van de zogenaamde welkomstbonus. Dan krijg je een bonus percentage op twee of meer opeenvolgende stortingen.free spins no deposit planet 7

huuuge casino windows 10

roulette puntentelling Zodra je precies weet wat dmr james casino retraitee regels zijn, kan jij een beslissing maken voor jezelf. Dan krijg je een bonus percentage op twee of meer opeenvolgende stortingen.Is het slim om een casino bonus te weigeren?holland casino horeca vacature De menu´s van de Holland Casino restaurants zijn meestal modern Europees. Anderen houden niet van die restricties, en spelen liever vrij met hun eigen geld. Ongeacht hoe ze worden aangeboden, een match deposit bonus krijg je geld gaat storten.how casino rewards work

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >