Sociaal leren

2025-05-13 18:14:39

Gepost in: Auteur:

{title}4 pics one word casino chips cards Zeker wanneer men veel meer verliest dan men zich kan veroorloven of vooraf heeft gepland. Tijdens deze bezoekjes speelde hij op elk soort casinospel. Zij budgetteren het bedrag waarmee ze willen gokken.online casino met grootste winkans Kakavas maakte uitstapjes naar andere steden, zoals Las Vegas en Macau in de hoop de zaken te veranderen. McCall was behoorlijk dronken en het kostte Hickok dan ook weinig moeite om een flink bedrag van hem te winnen. 2.best online casino worldwide

huuuge casino free spin

betchan casino erfahrungenen, kun je vroeg beginnen met winnen. Op 1 maart 1877 werd hij opgehangen. ook wel de “Dead man’s hand” genoemd. Ze nemen verliezen sportief op, omdat ze dit nu eenmaal vooraf ingecalculeerd hebben. 1561 Mensen gingen u voor! In eerste instantie werd McCall vrijgesproken van de moord.casino den bosch

one casino inloggen

casino spellen Zij budgetteren het bedrag waarmee ze willen gokken. Tijdens de laatste pot, waarin McCall al zijn geld verloor, had Hickmr green casino testok twee zwarte azen en achten. Hierbij richtte hij vooral zijn pijlen op de VIP-voordelen en amr green casino testanbiedingen die hem werden gedaan.casino rewards konto loschen Fouten zullen gemaakt worden, dus voel je niet schuldig als die je wat geld gaan kosten. Terrance Watanabe Terrance Watanabe was een succesvolle zakenman. Harry Kakavas, een vastgoedontwikkelaar, verloor vele miljoenen in het casino.werken bij hollands casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >