Sociaal leren

2025-03-23 14:10:58

Gepost in: Auteur:

{title}bet casino no deposit codes De populairste categorie zijn de team weddenschappen. Voor het uitspelende ploegmr green casino telefonnummer kan je op 2 wedden. Bwin.party casino jobs Houd er wel rekening mee dat het hier om de reguliere speeltijd gaat, namelijk 90 minuten (plus blessuretijd). Wat is de stand bij de rust?Wedden op voetbal is hotGokbedrijven stoppen jaarlijks miljoenen euro's in de voetbalwereld.casino amsterdam reserveren

klassieke gokkasten gratis

best casino 2022 uk Per wedstrijd kun je tegenwoordig op soms wel honderd verschillende dingen wedden. Wie krijgt de eerste corner? Het Engelse Stoke City doet zaken met Bet365 en West Ham United werkt samen met Betway. Hoewel de wedopties beperkt zijn en de quoteringen nogal laag zijn, kan hetmr green casino telefonnummer aardig wat geld opleveren als je exact weet wat je doet.monnee bij je favoriete bookmaker.monnee bij je favoriete bookmaker.loyal casino withdrawal time

spelformulier toto

mario sunshine casino puzzle Deze optie heet “correct score”.Spelers Een andere populaire categorie is “Player”. De weddensmr green casino telefonnummerchappen zijn verdeeld over verschillende categorieën en de belangrijkste gaan we met je doornemen.fruitkasten.nl Vroeger hield het hiermee wel op. Wanneer je verwacht dat de thuisploeg wint dan kies je voor 1. Houd er wel rekening mee dat het hier om de reguliere speeltijd gaat, namelijk 90 minuten (plus blessuretijd).gokkasten centerparcs

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >