Sociaal leren

2024-12-09 08:24:38

Gepost in: Auteur:

{title}la fiesta casino opinie Dan zal live Casino Hold’em een geschikte keuze zijn.Wat doen de vermenigvuldigers x2 en x7?Hoe werkt live Casino Hold’em?veilig online gokken Deze kunnen met een hoge inzet gaan gokken en als ze dan eens de 40x raken, dan kunnen ze ook rekening op winsten die enorm op kunnen lopen. Dit komt doordat je re-spins krijgt als het rad op een vermenigvuldiger belandt. In principe is het constant mogelijk om re-spins te krijgen op dit rad.holland casino sloterdijk menu

spinia casino no deposit bonus code

casino bonus za rejestracje De inzetlimieten variëren per live casino. Dan kan je al vanaf €1,00 mee spelen en proberen te raden waar het rad stopt. Dan ontvang je een uitbetaling van €280. Meer over Live Dream Catcher Live Dragon TigerLightning RouletteLive Ultimate Texas Hold’emLive Casino Hold’emTCSJOHNHUXLEYDit visueel meeslepende spel is ontwikkeld met behulp van een nauwkeurig ontworpen wiel door TCSJOHNHUXLEY. Dit noemt men de “flop”. De maximale inzet is €5,000 per keer.circus casino en france

beste online casino paysafecard

free casino slot games 2022ier’ worden weergegeven. Zoals het er nu voor staat zullen in oktober 2021 nieuwe online vergunningen worden uitgegeven. Deze provider speelt het toch maar weer elke keer voor elkaar om een mooi nieuw live casino spel te presenteren.nordicasino loginEen onbeperkt aantal spelrs kan deelnemen aan het spel. Deze kunnen met een hoge inzet gaan gokken en als ze dan eens de 40x raken, dan kunnen ze ook rekening op winsten die enorm op kunnen lopen. Wij houden je op de hoogte!888 poker casino org 50 freeroll pabword

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >