Sociaal leren

2024-10-10 16:31:19

Gepost in: Auteur:

{title}wildz casino live chatHet draait allemaal om goud bij deze roulette variantDe hoogte van de multiplier hangt af van wat er in de live game show gebeurt. Dit heb je wanneer je inzet op een derde van het totaal aantal nummers. Het wordt dan nóg spannender wanneer je zelf het roulette spel speelt om die multiplier te winnen.video poker slots best games Dit gaat door middel van een livestream in een mooie set die het thema van het roulette spel complementeert. Dit doe je wanneer je aan de zijkant tussen twee nummers jouw fiches plaatst. Hierbij is de win kans 2,7%.b one casino rotterdam

live casino demo

4 winds casino Dit wordt gedaan in de vorm van een multiplier.k nummer, of een groep nummers.Hoe werkt Gold Bar RouletteHet basis principe van Gold Bar Roulette is nog steeds hetzelfde als bij een traditioneel spelletje roulette. Vervolgens heb je de mogelijkheid om een transversale en cheval inzet te doen. Je komt in deze categorie wanneer je op een kleur wedt en op een even of oneven getal. In de gameshow worden er op verschilmonte carlo casino jobs monacolende manieren multipliers vrijgegeven op bepaalde nummers.online gokken bonus

casino bonus review

bronze casino askgamblersHoe werkt Gold Bar RouletteHet basis principe van Gold Bar Roulette is nog steeds hetzelfde als bij een traditioneel spelletje roulette. Dit gaat door middel van een livestream in een mooie set die het thema van het roulette spel complementeert. Dit zijn inzetten die 6 nummers in totaal omvatten.the bet casino Hierbij is de win kans 2,7%. Voor deze win kans krijg je 1 keer jouw inzet uitbetaald. Er worden alleen een aantal extra elementen toegevoegd die het spel leuker en spannender maken.jack black i know what you did last summer 2

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >