Sociaal leren

2025-02-11 18:13:50

Gepost in: Auteur:

{title}unique casino tour gratuit Een strategie hanteren bij Live Hi-Lo is dus vrijwel zinloos. Home › Spellen › Live Hi-Lo Elke speler kan genieten van een eenvoudig casinospel, of je al jaren online casinospellen speelt of de wereld net pas binnen komt rollen. Je speelt met een uitbetalingspercentage van 96,67%.eu slots airlines Alle jokers en alle 10’en zijn uit het spel gehaald. Deze basiskaart is de kaart die nu open op tafel ligt.jk gespeeld met elke speler die op dat moment speelt en op de bonus ingezet heeft.wildz casino demo

gokkast online spelen

casino online svizzera legale Wij zijn fan van Crazy Coin Flip. Home › Spellen › Live Hi-Lo Elke speler kan genieten van een eenvoudig casinospel, of je al jaren online casinospellen speelt of de wereld net pas binnen komt rollen. En zodra jij je kwalificeert, heb je gegarandeerd winst. Maar bij Crazy Coin Flip speel je eerst zelf op de gokkast om je te kwalificeren. We kunnen nu al niet meer wachten tot de volgende live spellen gespeeld kunnen worden. Deze doen vervolgens ook niet meer mee aan het spel.slot machine free games download

3 card poker online casino

omega casino dial Geen paniek, ook daar helpen we je graag bij! Deze doen vervolgens ook niet meer mee aan het spel. Deze basiskaart is de kaart die nu open op tafel ligt.casumo casino book of ra In deze review over Hi-Lo Live lees je er alles over! 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Dat is alles!mr play casino contact number

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >