Sociaal leren

2024-10-14 22:07:47

Gepost in: Auteur:

{title}online casino nieuw Dat doet de dealer net zo lang totdat er een gelijke kaart bij een van de twee verschijnt. De live dealer die het spel presenteert heeft een stok kaarten, dat zijn er 52. Ga dan naar een online casino met een Nederlandse licentie die de spellen van Evolution aanbiedt.bronze casino sign up bonus Wijmega star casino phone number zijn meer van live shows en verwachten daarom ook veel van de nieuwe spellen Crazy Coin Flip en Monopoly Big Baller die dit jaar gaan uitkomen. Je krijgt aan het begin van het spel 4 bingo kaarten. De RTP bedraagt 97,58%.is leovegas casino legit

online casino osterreich legal echtgeld

best online casinos in new zealand Deze kaart legt de dealer links in het midden neer. Het casino neemt je mee naar de live studio van Evolution waar het spel live gepresenteerd wordt door een host. Een daarvan is Monopoly Big Baller, een mix van Mega Ball en Monopoly Live. Een element waaraan ze hun immense populariteit danken. Inzet€10. Deze kaart legt de dealer links in het midden neer.jacks casino schiphol

bet regal casino

casino euro log in Daarnaast zijn er twee bonus kaarten, eentje voor 3 rollen met dobbelstenen"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Ga dan naar een online casino met een Nederlandse licentie die de spellen van Evolution aanbiedt.spinia casino uitbetaling Inzet€10. Evolution is er weer in geslaagd om een leuk, attractief live casino spel te ontwikkelen.000Veelgestelde vragen Waar kan ik Super Andar Bahar live spelen?wild casino owner

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >