Sociaal leren

2025-03-19 04:08:25

Gepost in: Auteur:

{title}casino europe LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Welke casino bonussen bestaan er?"(Vereist)" geeft vereiste velden aanWaarom?best casino online review Allemaal strijden ze om jouw aandacht. Laten we dus eerst kijken hoe het nu nog werkt. Casino bonussen veroorzaken veel hype en opwinding.free online buffalo slot machines

online live blackjack reddit

online gokken in het nederlands Laten we dus eerst kijken hoe het nu nog werkt. Deze bonussen zijn niet veel voorkomend.art 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken? Hopelijk zal het gevolg zijn dat de spelers een betere deal krijgen.Aan alle casino bonussen zitten voorwaarden verbonden. Promoties Geschreven door Evi Geplaatst op 18 februari 2020 Home › Artikelen › Waarom geven casino’s bonussen weg?online slot casino real money

new online casino in usa

ahti casino bonus codeart 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken? Het is max bet casino onlinedus essentieel dat casino spelers precies weten hoe ze de slimme marketingtrucs herkennen. Toch zijn niet alle casino bonussen gelijk.r blackjack simulation Dit is een belangrijke stap naar regelgeving die de spelers beter beschermen. Maar, zover is het nog niet. Want dat zijn de online casino bonussen in werkelijkheid.enzo casino sign up bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >