Sociaal leren

2024-12-03 06:59:09

Gepost in: Auteur:

{title}top online casino apps Maar ook leuke live casino spellen. Je speelt het met een groot moneywheel. Mede door de vele inzetmogelijkheden.casino games.com free Wat maria casino loginzijn wel zinvolle limieten? Wat is er wel goed aan de huidige limieten? Normaal gesproken duurt de maak van een live casino spel zo'n 9 maanden.paradise 8 online casino login

netbet.de casino

online poker home games freebeste zou zijn dat er limieten voor jou ingesteld worden bij registratie op basis van je maandelijkse inkomsten en uitgaven. Normaal gesproken duurt de maak van een live casino spel zo'n 9 maanden.000 per dag of een speellimiet van 24 uur per dag zijn naar onze mening zinloos."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Er zullen verschillende casino spellen ontwikkeld worden. Hoe speel je Funky Time?4 21 casino

n1 casino login

free 10 euro casino Helaas zijn wij van mening dat er weinig spelersbescherming mogelijk is met de huidige limieten. Daarnaast zal registreren langer gaan duren waardoor veel potentiële spelers af zullen haken.Het beste live casino spel van 2023Met de kennis die we er nu van hebben verwachten we dat Funky Time Live het beste live casino spel wordt van 2023.jack casino unlimited crab legs De woorden waar je op in kan zetten staan allemaal twee keer op het rad. Helaas zijn wij van mening dat er weinig spelersbescherming mogelijk is met de huidige limieten.Zoals je van Evolution gewend bent, heeft ook dit live casino spel gsimple casino themed party

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >