Sociaal leren

2025-03-26 19:58:09

Gepost in: Auteur:

{title}turbo casino ervaringen De Royal Match en Lumachine de casino gratuitcky Bonus weddenschap geven je een goede kans omdat het met een laag huisvoordeel van 2.000 x 0.En mocht je echt de ultieme casino belevenis mee willen maken?holland casino 13e maand Zoek via Bestecasinobonussen.19%.Ookmachine de casino gratuit leuk om te lezen Algemeen Wat maakt online gokken zo populair 8 juni 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken?best casino europe online

unibet casino romania

online casino spelen echt geld13%. De Koning/Vrouw suited betaalt 75:1 uit.01056) met een 6-deck versie. Leuk weetje: In Aziatische casino’s is het gebruikelijk om de speelkaarten om te buigen om het resultaat te zien. Houd er rekening mee dat het huisvoordeel van deze weddenschappen kunnen variëren tussen de 4. Het huisvoordeel hiervan is 2.live draw dubai casino 4d

are online poker games legal

leovegas casino testMeer over Baccarat varianten BaccaratLive Baccarat Alternatieven voor Holland CasinoBaccarat met hogere uitbetaling voor gelijkspelDe meeste baccarat varianten komen met een uitbetaling van 8:1 voor een weddenschap op een gelijkspel. Zo wordt de spanning meer opgebouwd en lijkt het alsof je in een fysiek casino staat te spelen. Maar de verschillen maken het soms toch de moeite waard om eens andere spellen uit te proberen.22bet casino07% voor een weddenschap op “Perfect Pair”.07% voor een weddenschap op “Perfect Pair”. Het huisvoordeel van deze zijweddenschap bij baccarat is 2.nederland casino online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >