Sociaal leren

2024-12-09 08:06:42

Gepost in: Auteur:

{title}netbet casino codeFull houseEen Full house zijn drie kaarten van dezelfde waarde (Three of a Kind) plus twee kaarten van dezelfde waarde (Paar). Vaak wordt een speler favoriet genoemd als er twee spelers all-in zijn en de ene veel meer kans dan de ander heeft om de hand te winnen. Als voorbeeld, je hebt twee paar en probeert een ‘Full house’ te maken op de vijfde en laatste kaart (River), maar je tegenstander houdt al een ‘Four of a kind’ vast.las vegas casino closed Dit geld betaal je voor hun geleverde diensten.GGGGG betekent ‘Good Game’ en wordt door veel spelers gebruikt op het moment dat ze geëlimineerd worden of een grote pot verliezen.Fixed limitEen structuur voor een pokervorm waarbij je alleen kunt inzetten en verhogen volgens bepaalde limieten.n1 casino auszahlung dauer

777 casino original

wielrennen wedstrijdFlush drawWanneer je vier kaarten van dezelfde suit hebt en nog één kaart nodig hebt om een flush te maken.High rollerEen speler die voor hogere inzetten goktm.casino winner.DonkeyEen zwakke speler (fish) die niet weet wat hij doet.Hole cardsDe kaarten van spelers met de afbeelding naar beneden. hetzelfde of meer fiches en je volledige stack verdubbelen na het winnen van de hand. Elke speler mag deze kaarten gebruiken.top 10 online casino in malaysia

new online casino usa no deposit bonus

gokkasten jaren 70 De beste Full house is die met de hoogste Three of a Kind. Er hoeft nu nog maar één speler uit voordat je in de prijzen zit.Drawing deadJe probeert een combinatie te vormen waarvan je denkt dat het de beste hand zal zijn, maar eigenlijk is dit niet mogelijk.holland casino amsterdam poker roomFreerollDe kans op het winnen van geld in een toernooi waar je kosteloos aan mee kunt doen.FlushEen hand bestaande uit vijf kaarten van dezelfde suit.FlopDe eerste drie kaarten die uitgedeeld worden op tafel.netbet casino demo

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >