Sociaal leren

2025-07-09 20:36:55

Gepost in: Auteur:

{title}bwin casino big win”Na een leuk feestje in het casino is er altijd de “Day After”. De jackpot staat op ruim 1,4 miljoen euro. Verbazing, ongeloof, verbouwereerd, blijdschap……gekkenhuis.777 casino register”. De meest gestelde vraag is natuurlijk: “Wat gaan jullie met het geld doen? We hebben nu ieder zeven ton.mr green.com casino

casino rewards.com immortal

zorro mighty cash slot machine free Vrienden en kennissen feliciteren de twee vrienden met hun geweldige prijs. Ze gaan het rustig laten bezinken en zullen uiteindelijk een goede bestemming geven aan hun prachtige prijs. Vanaf dat moment hebben meerdere softwarebedrijven toestemming gekregen (voor een bepaald bedrag) om ook deze feature aan te bieden op nieuwe ontwikkelde videoslots. Heel lang geleden hebben we ooit ook iets gewonnen, maar niet zo'n bedrag als nu. Terwijl je normaal gesproken met een lage inzet een bonus feature probeert te activeren, kost het je nu meteen 100 keer zoveel."(Vereist)" geeft vereiste velden aanw casino games

gratis lotus gokkast spelen

sugar casino pa Even een avondje ontspannen met wat roulette of blackjack en een drankje erbij. Ze gaan het rustig laten bezinken en zullen uiteindelijk een goede bestemming geven aan hun prachtige prijs. 1561 Mensen gingen u voor!fruitautomaat online spelen”Na een leuk feestje in het casino is er altijd de “Day After”. Effe lekker eruit.We kijken rustig wat we m casino wine barmet het geld gaan doenDe beste vrienden reageren als volgt: ,,Je weet gewoon niet wat je moet doen.jack casino heerhugowaard

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >