Sociaal leren

2024-10-12 08:40:16

Gepost in: Auteur:

{title}slots magic online casino Alleen maar voordeel dus. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om te gokken met echt geld. Zo wordt het spelen niet alleen leuk maar ook heel gemakkelijk.spin casino bet Als je je inschrijft bij een nieuw spel krijg je vaak gratis spins of zelfs stortingsbonussen. Het spelen met nepgeld heeft bovendien nog het voordeel dat inschrijving vaak niet verplicht is. Websites die je goed kunt zien op je tlucky days casino no depositelefoon en waar je ook met een klein scherm makkelijk en snel op kunt navigeren.bonus f f casino w31

slot machine free play

online wedden belasting Hier kun jij als speler natuurlijk volop van profiteren. Dit is ten onrechte het geval. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen.Je hebt naast je iPhone alleen internet nodigEén van de leuke dingen aan het spelen van casino via je iPhone is dat je er bijna niets voor nodig hebt. Veel casinospellen kun je puur voor je plezier spelen met zogenaamd speelgeld. De kleuren zijn namelijk heel helder en de grafische effecten spatten van het scherm.inloggen leovegas casino

bingo online getallen

betchan casino opinie Spelwebsites en casino’s raken steeds meer ingespeeld op smartphonegebruikers. Je profiteert van welkomstbonussenCasino’s zijn blij met nieuwe deelnemers. Je kunt ze allemaal uitproberen en zelf ontdekken wat het beste bij jou past.omnia casino online"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dan kun je comfortabel je iPhone erbij pakken en een spelletje spelen. Er zijn echter nog meer redenen om casino te spelen via je iPhone.gratis gokkasten 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >