Sociaal leren

2025-04-27 09:11:58

Gepost in: Auteur:

{title}euro casino promo'3. Als je je afvraagt hoe hij het zo lang heeft volgehouden, is het antwoord niet cafeïne of andere stimulerende middelen. Dit, omdat de jongen in de eerste plaats niet de wettelijke leeftijd had om mee te doen.live casino nederland Een paar jaar later maakte FedEx zijn eerste winst. Hoewel het uiteindelijke resultaat een enorm succes is, leek het daar in het begin zeker niet op.000.casino games quiz

new mobile casino 2022

777 casino registration De OnderhandelaarDit verhaal van Don Johnson’s casinobezoek, ergens in 2011, laat je toch ander Met behulp van het account van zijn oom deed hij mee aan een toernooi dat zijn jonge leven voor altijd zou veranderen. Dit, vanwege de stijgende brandstofkosten en andere uitgaven in verband met zo'n grote operatie.Hij koos rood als de gelukkleur en won! Op de een of andere manier maakten deze paar extra dagen het verschil. Naar verluidt weigerde de pokerroom waarin hij speelde de winst uit te betalen.online gokken wordt legaal

unique casino vip avis

casino online 666 LiefdadigheidswerkGokken en liefdadigheid gaan meestal niet samen, tenzij je het hebt over het plaatselijke kerkfestival.000 al omgezet in . Nadat hij zijn geld onmiddellijk had verdubbeld, liet hij de dealer met een gezonde fooi achter (naar verluidt rond de 0) en ging ervandoor met zijn winst.huuuge casino cheats 2022 Een paar jaar later maakte FedEx zijn eerste winst.000 had gewonnen in een online pokertoernooi. Er volgde een juridische strijd en de pokersite blokkeerde zijn account.river belle casino mobile

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >