Sociaal leren

2024-12-09 08:04:36

Gepost in: Auteur:

{title}slot igri online free Bet-at-home heeft ons in verschillende opzichten verrast. Ga hier opzoek naar de button “Registreren“. We hebben al een aantal keer gezien dat er nieuwe titels aan het aanbod zijn toegevoegd.spinia casino forum Doe dit zoals gevraagd wordt op het formulier. Je kan hier kiezen uit een paspoort rijbewijs of identiteitskaart. Account is aangemaakt Nadat de betaling is bevestigt krijg je te zien dat jouw account succesvol is aangemaakt.my jackpot casino free slots

roulette online tricks

gratis spelletjes gokkasten Ga naar bet-at-home. Controleer de gegevens De gegevens van jouw identiteitsbewijs worden automatisch overgenomen.4.5. Controleer de gegevens De gegevens van jouw identiteitsbewijs worden automatisch overgenomen. Account is aangemaakt Nadat de betaling is bevestigt krijg je te zien dat jouw account succesvol is aangemaakt.pokerstars casino contact number

online jackpot city casino

new aubie online casino Als je van gokken op sportwedstrijden houdt of nieuwsgierig bent naar live casino spellen, dan kun je daar met 1 account terecht. Account is aangemaakt Nadat de betaling is bevestigt krijg je te zien dat jouw account succesvol is aangemaakt. Klik daarna op “Stolive dealer casino no deposit bonusrten“.blackjack online free with friends Ga verder in de app.Mooie bonussen Interessante 100% welkomstbonusBonus van 50% bij sportweddenschappenHoe maak ik een account aan bij bet-at-home?4.ideal casino no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >