Sociaal leren

2025-03-27 03:36:50

Gepost in: Auteur:

{title}guts live casino Mahjong is favoriet bij de ChinezenGroeplive casino online philippinessgedrag moedigt gokkende Chinezen aanDaarom speelt ook groepsgedrag een grote rol bij het gokgedrag van Chinezen. Wij houden je op de hoogte!Lees casino reviews door en controleer informatie over de kansspelvergunning, het software platform en spellen die het te bieden heeft aan spelers.lasvegas casino usa Ieder cijfer heeft een betekenisEen andere r Onze mening is onafhankelijk, en telt. De cultuur heeft gokken namelijk omarmd, met name sinds de opkomst van het bekende Chinese spel Mahjong.casino bonus codes

online casino new 2022

gratis topshot gokkast spelen Wij hebben een stem verdient in de gokindustrie door jarenlang goede en eerlijke informatie te bieden aan onze bezoekers.Bekijk de geschiedenis van het online casino en of er al eerder klachten of juist goede berichten zijn geweest.Kies een online casino waar je spellen kunt spelen die het beste bij jouw eigen voorkeuren passen. Een online casino heeft zijn deuren gesloten terwijl wij het casino nog aanbieden op onze website.Lees de termen en condities van het online casino goed door en lees de kleine lettertjes.Lees casino reviews door en controleer informatie over de kansspelvergunning, het software platform en spellen die het te bieden heeft aan spelers.casino bonus deutsch

jelly bean casino anmelden

live casino games real moneyJe kunt al je favoriete casino spellen eerst gratis uitproberen voordat je geld stort en met echt geld speelt. Wij houden je op de hoogte! Onze mening is onafhankelijk, en telt.pokerstars casino org pab Maar waarom gokken Chinezen zo veel in Nederland? Wij hebben een stem verdient in de gokindustrie door jarenlang goede en eerlijke informatie te bieden aan onze bezoekers.Test de klantenservice om te zien of het online casino snel genoeg je vraag weet te beantwoorden.r blackjack

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >