Sociaal leren

2025-01-18 10:53:35

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino 3 gangen menu Als het een wettige licentie heeft, dan heeft het ook een terms en conditions. Wat nu? Het feit dat je het niet wist omdat je de terms en conditions niet gelezen had, wordt niet als goede reden beschouwd.casino rewards scratchcard 2022Wat doe ik als ik een conflict heb over een casino bonus? En wat jouw rechten en plichten zijn. Het is heel erg belangrijk dat er een kopie is van alle communicatie.40th birthday casino party

online casino echtgeld europa

party casino las vegas De terms en conditions van bonussenOnline casino's willen niet dat spelers hun bonussen misbruiken. Alle contact altijd per e-mailJe neemt natuurlijk eerst contact op met de klantenservice. Hoef je niet een ellenlang document door te spitten.Het kan natuurlijk voorkomen dat jij en het casino het niet eens zijn over een bepaalde casino bonus.Het is wel beter om dit te doen, al zijn het maar een paar paragrafen waar alles instaat over de bonussen. Het is belangrijk eerst het probleem met het casino zelf op te lossen.online casino ervaringen

unibet roulette forum

casino amsterdam reserveren Het kan zover gaan dat een casino weigert jouw winsten uit te betalen omdat zij jou betichten van fraude. Veelal kunnen zij in contact treden met het casino om jou bij te sWat doe ik als ik een conflict heb over een casino bonus?guts casino 200 Dus ter eigen bescherming zijn er vaak heel wat voorwaarden aan een bonus. De makkelijkste manier is om alles per e-mail te doen. Of wellicht heb jij minder bonus ontvangen dan waar jij recht op had?judi slot online free bet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >