Sociaal leren

2025-03-17 15:19:14

Gepost in: Auteur:

{title}casino nederland dicht Doe een storting van minimaal €20. 🎁 Welkomstbonus pokerAls je bij Holland Casino Online poker gaat spelen kun je uit twee welkomstbonussen kiezen. Doe een storting van minimaal €20.http //pokerstars casino LET OP: de minimale quotering voor zo'n weddenschap moet 1. En als je bonussen en aanbiedingen wilt ontvangen kun je dit ook aanklikken. Dat doe je door een foto van de voor- en achterkant te maken van jouw identiteitsbewijs.free online texas holdem poker no registration

casino live india

mr green online casino Beginnen met storten Als jij jouw limieten allemaal hebt ingesteld, kun je gaan beginnen met storten! Je hebt dan in totaal €50 aan live casino amsterdamFree Bets ontvangen.Klik daarna op “Volgende“. Dit fysieke casino heeft een licentie weten te bemachtigen om nu ook online casinospellen te mogen aanbieden. Plaats een tweede weddenschap met de Free Bet van €20.Jacks.slotwolf casino no deposit bonus

holland casino kanbpelbelasting

pokerstars casino 5 euro Dit fysieke casino heeft een licentie weten te bemachtigen om nu ook online casinospellen te mogen aanbieden. Het aantal Free Spins is afhankelijk van hoeveel je stort. Voor zowel sport, casino als poker staan er mooie bonussen op jou te wachten.klassieke gokkasten spelenKlik na het invullen van de code op “Verifiëren”.🎁 Welkomst Cash BonusOntvang een Cash Bonus gelijk aan 50% van je eerste storting tot maximaal €100. Klik op "Registreren' Op de homepagina kun je helemaal rechts bovenin klikken op “Registreren“.s casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >