Sociaal leren

2025-01-19 11:16:29

Gepost in: Auteur:

{title}premier live casino no deposit bonus Door de lastige symbolen lijkt het een moeilijk spel maar het heeft veel weg het bij ons bekende jokeren. Zo is het bekend dat Max Verstappen graag bij nat weer rijdt. Op 15 mei 2016 wint Max zijn eerste race met het team Red Bull Racing.white lion casino 21 euro bonus Blijft het droog dan zullen de teams een andere strategie kiezen dan bij regen of schijn van regen. Hoe is de vorm van een coureur zelf? Dit wordt in de pitstraat gedaan, waar monteurs al klaar staan.casino spin wheel game

bet sensation casino no deposit bonus codes

777 huuuge casino free chips In welke staat is de auto?Mahjong ziet er ingewikkeld uitHet spel kan volgens veel verschillende regels gespeeld worden. Door de lastige symbolen lijkt het een moeilijk spel maar het heeft veel weg het bij ons bekende jokeren. Ook het verdiepen in de autosport of het lezen van verschillende F1 websites is aan te raden. Dit wordt in de pitstraat gedaan, waar monteurs al klaar staan.🏎️ Hoe win ik geld met wedden op Max Verstappen?bob casino free bonus codes

casino party velden

h&m denim black jacket 1561 Mensen gingen u voor! Sinds het seizoen van 2015/2016 rijdt Max Verstappen in de Formule 1. is erg spannend.casino spin and win kenya Ook gokken op de kwalificatie, het toekomstig wereldkampioen etc.Mahjong ziet er ingewikkeld uitHet spel kan volgens veel verschillende regels gespeeld worden. Blijft het droog dan zullen de teams een andere strategie kiezen dan bij regen of schijn van regen.win casino druiventros

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >