Sociaal leren

2025-07-09 21:19:39

Gepost in: Auteur:

{title}wedden op sport in nederlandVideoslots Moderne gokkasten met meer winlijnen en bonusfuncties. Dit zijn vermenigvuldigers en betalen je meer geld uit indien ze actief zijn. Dit zijn vermenigvuldigers en betalen je meer geld uit indien ze actief zijn.gokken met voetbal Het kan verschuiven, lopen, uitklappen, blijven plakken en meer. De bekendste is die van de Gonzo’s Quest gokkast. Veel online casino’s geven leuke bonussen weg die specifiek van toepassing zijn op deze gokkast.free spin casino video

online casino osterreich echtgeld

gp plus r jacket black Per winlijn kan je vanaf €0,01 tot een maximum van bijvoorbeeld €5,00 spelen. Het uitgekeerde geld aan spelers op online gokkasten. Het uitgekeerde geld aan spelers op online gokkasten.Sticky wild Een wild symbool dat blijft plakken op een rol en een re-spin geeft.Videoslots Moderne gokkasten met meer winlijnen en bonusfuncties. Op een gokkast met Win Both Waylas vegas casino images

slot golf 4

d&g leather jacket blackScatter Het scatter symbool geeft prijs terwijl het op willekeurige plekken belandt. Dit gebeurt enkel wanneer een goede combinatie compleet gemaakt kan worden. Deze gokkast biedt de bonusfunctie “Win Both Ways” waarbij je vanaf beide kanten een combinatie kunt vormen.link alternatif sbo casinoNudges Een Nudge kan rollen een tot meerdere plekken naar beneden of boven laten zetten.Rollen Verticale kolommen met symbolen op een gokkast. Tegelijkertijd dient het als joker en vervangt het andere symbolen (behalve bonussymbolen) voor meer winkansen met wild symbolen in beeld.black jack liquid

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >