Sociaal leren

2025-03-19 03:14:44

Gepost in: Auteur:

{title}sportweddenschappen tips Speel bij Fair Play Casino1. 18. Deze Actie wordt georganiseerd overeenkomstig de Gedragscode Promotionele Kansspelen 2014.casino mega gaming los olivos 19.7. Fair Play Casino behoudt zich het recht voor om winsten die voortvloeien uit dit soort inzetten ongeldig te verklaren.casino gokkasten

online casino winst

casino machance retrait 18.8.n alle andere bij de totstandkoming van deze actie betrokken partijen zijn uitgesloten van deelname aan deze Actie. De maximaal toegestane inzet bij het gebruik van bonusgeld is €5 per inzet totdat aan alle inzetvereisten is voldaan. Klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij TOTO Online, Afdeling Klantenservice, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer, via e-mail: [email protected] olegaal online casino nederlandf telefonisch: 070-550 08 52 (gebruikelijke belkosten). Wij houden je op de hoogte!holland casino vanaf welke leeftijd

gta v online casino jackpot

blackjack quest osrs Hiervoor gelden de algemene bonusvoorwaarden van het online casino. Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers.7.reno casino free slot play 19.6. Spelers die risico afdekkende tactieken gebruiken om hun bonussen of geldprijzen in te wisselen, lopen het risico dat hun bonussen, geldprijzen en eventuele daaropvolgende winsten worden verwijderd.7 spins casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >