Sociaal leren

2025-03-26 06:35:05

Gepost in: Auteur:

{title}netbet casino gratis Maar je kan ook met je mobiele telefoon een foto maken van het document. Dat doe je door hier op “Storten” te klikken. 8.machine casino occasion Toegang elk moment stoppen Nadat je akkoord gegeven hebt, krijg je de volgende pop-up te zien waarin je je gegevens controleert. Daarnaast moet je hier al je persoonlijke limieten invullen. In deze stap wordt jouw banksaldo opgevraagd, maar:Het saldo wordt op jouw scherm niet weergegeven, het wordt NIET gedeeld met LeoVegas en het wordt NIET opgeslagen in een database.casino monte carlo webcam

new online casino 2022 no deposit

monte carlo resort & casinont bij LeoVegas, is de website bezoeken. Dit kan mekenzo casino onlinet een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. In enkele minuten zou je te horen moeten krijgen of jouw document succesvol is geverifieerd of dat het is afgewezen. Klik op “Upload“. Controle van het document Vervolgens wordt jouw document gecontroleerd. Registreren via iDIN Om te registreren wordt er gebruik gemaakt van iDIN.n1 casino uk

online casino games on net

you win casino demo Voor de Nederlandse spelers is het online casino nu legaal toegankelijk. Om deze reden is er een strenge controle nodig. Registreren via iDIN Om te registreren wordt er gebruik gemaakt van iDIN.ideal casino nieuw Als het document is afgewezen, moet je het opnieuw proberen. 5. Dat doe je door een identiteitsbewijs te uploaden.holland casino poker wpt

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >