Sociaal leren

2025-03-26 06:10:37

Gepost in: Auteur:

{title}bob's casino kennewick Alle anderen zullen hun vingers moeten kruisen en hopen dat ze geluk hebben! Ben je gek? Demo- en echtgeldversies spelen precies hetzelfde.mega casino 200Laten we eerst de bonus zonder storting aanpakken. Dit is een promotie die meestal beschikbaar is voor een zeer specifieke lijst met landen. Als je een gokker bent uit het VK of de Scandinavische regio, ben je waarschijnlijk veilig.twin spin netent gratis

holland casino scheveningen openingstijden

casino spellen uitlegWe kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk deze stap is. We kunnen je niet vertellen hoe vaak we speelautomaten zijn tegengekomen die erg leuk zijn, maar vreselijke uitbetalingen hebben. Wij houden je op de hoogte!nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Deze worden meestal toegekend als onderdeel van een welkomstaanbieding. Het spel waarmee je gratis spins ontvangt, varieert van casino tot casino.digitale gokkast

la fiesta casino seriös

youtube huuuge casino winsGebruik bonussen bij het spelen op online speelautomaten!Deze casino's hebben een enorm assortiment aan onlinkaramba online casino seriose speelautomaten Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Games met hoge variantie zijn het tegenovergestelde.casumo casino owner Demo- en echtgeldversies spelen precies hetzelfde. Lage en gemiddelde variantie zijn vriendelijker voor meer casual spelers, terwijl hoge volatiliteit beter is voor jackpotjagers. Maar het uiteindelijke doel van het online gokken is om hopelijk wat geld te winnen!euro millions casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >