Sociaal leren

2024-12-14 13:19:21

Gepost in: Auteur:

{title}live casino 12macau Zodra de vierde en laatste STOP-bal wordt getrokken, worden winsten uitbetaald volgens de multiplier die op jouw ladder staat. Dit bonusspel speel je samen met andere spelers. De bonusspellenNaast het geweldige thema en de kleurrijke omgeving van Funky Time, zijn de bonusspellen misschien wel hetgeen wat dit spel helemaal af maakt.bob casino promo code Als het Disco of VIP Disco Bonus spel segment een multiplier heeft ontvangen tijdens de basisspin van het DigiWheel, wordt elke reguliere vermenigvuldiger ermee vermenigvuldigd voordat Mr. In welke richting het wiel ook stopt, dat is waar Mr. 1.gokkasten met echt geld

n one casino

party casino prize wheel Als je bijvoorbeeld x2 en x10 reguliere vermenigvuldigers verzamelt, wordt je totale multiplier in het bonusspel 12x.1-Stap bal: groen, roze of oranje. Daarna komt de bonus ‘Disco', deze staat 3x op het rad. Is de bal jouw gekozen kleur, dan ga je één niveau omhoog op de multiplierladder. Deze dansvloer hokjes worden aangeduid met ‘X'. Gezellig een drankje drinken in de bar van een geweldige discotheek.bitcasino withdrawal

casino winner betsson

voetbal wedden systeem De bonus ‘BAR' komt het meest voor op het rad, namelijk 6x. En dan ook nog eens hele leuke multipliers kunnen verdienen met jouw drankje! Zoek het spel op Om Funky Time te spelen moet je eerst een online casino vinden wat Funky Time aanbetsson casino bonus codeFeiten TypeLive Game ShowProviderEvolutionBonusspellen4 verschillendeRTP95,99%SoortDigiWheelSpeel bij 711 Hoe speel je Funky Time? Als de barman vervolgens drankjes inschenkt, worden aan alle drie de glazen willekeurige multipliers toegekend. Wanneer het spel begint, word je naar de bar gebracht – kies gewoon een van de drie lege glazen.rembrandt casino betrouwbaar

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >