Sociaal leren

2024-12-05 02:08:55

Gepost in: Auteur:

{title}gratis blackjack spielen ohne anmeldung Wel zo overzichtelijk ook voor de spelers. Mocht dat niet zo zijn, dan heb je wel alle bewijsmateriaal in hand.Als het je niet lukt om de algemene voorwaarden te vinden, neemt dan contact op met de klantenservice van het casino.magic spinner casino Hoef je niet een ellenlang document door te spitten. Hier volgen een aantal standaard voorwaarden die je tegen zou kunnen komen in een bonus terms en conditions. Je snapt dat veel spelers dit proberen.crazy fox casino uitbetaling

las vegas casino wiki

casino games jack Wij jackpot city online casino loginhouden je op de hoogte! Als het een wettige licentie heeft, dan heeft het ook een terms en conditions. Bonusvoorwaarden bevatten een gedetailleerde beschrijving van wat je wel en niet mag doen met een actieve bonus. De makkelijkste manier is ojackpot city online casino loginm alles per e-mail te doen. Zo kun je zelf bepalen of de bonus inderdaad wel zo mooi is en of het loont om deze bonus te pakken. Wat nu?piosenka z filmu black jack

4 crown casino review

jack casino free parking Zo kun je zelf bepalen of de bonus inderdaad wel zo mooi is en of het loont om deze bonus te pakken. Wat nu? Of wellicht heb jij minder bonus ontvangen dan waar jij recht op had?4 black jack street cirencester gl7 2aa Ondanks dat het veel leeswerk is, is het wel belangrijk dat je ze leest, zodat jij precies weet hoe alles werkt. De terms en conditions van bonussenOnline casino's willen niet dat spelers hun bonussen misbruiken. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit!bwin casino entsperren

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >