Sociaal leren

2025-05-20 21:32:13

Gepost in: Auteur:

{title}free spins no deposit 777 Maak altijd Slingo lijnen compleet als dat mogelijk is. Heb je drie Book symbolen dan kunnen er koninklijke of premium symbolen gewonnen worden. Heb je drie Book symbolen dan kunnen er koninklijke of premium symbolen gewonnen worden.la fiesta casino mobile Egyptologie is al decennia lang een fascinatie voor velen mensen over de gehele wereld. Wanneer je gaat betalen voor extra spins komt het percentage uit op 95%. De eerste manier is om Book symbolen te draaien op de rollen.slots rush casino

live casino.com

online gokken vanaf 5 euro Dat doe je door te draaien met 5 keer 1 rollen. Wild en Super Wild symbolen helpen daarbij. Je kan maar liefst 500 keer je inzet winnen met een bonus spin ronde.Wat is de beste strategie om Book of Slingo te spelen? De rollen geven niet alleen nummers vrij, maar ook speciale symbolen.Book of Slingo ReviewZoals bij alle online slot spellen van Slingo heb je een 5 keer 5 kaart met willekeurige nummers.live casino online poker

online casino betrouwbaar ideal

holland casino nxt Dit onderwerp vertaalde zich ook naar de online gokwereld. Egyptologie is al decennia lang een fascinatie voor velen mensen over de gehele wereld. Vooral sinds Howard Carter in 1922 de graftombe van Toetanchamon ontdekte.hotels rond holland casino breda Met 4 Book symbolen win je premium symbolen en met 5 Book symbolen win je de Eye of Horus symbool. Bij 3 lijnen is dat 1x je inzet. Het doel is om zoveel mogelijk verticale lijnen af te strepen, ook wel Slingo lijnen genoemd.russische roulette uitdrukking betekenis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >