Sociaal leren

2025-04-28 21:18:14

Gepost in: Auteur:

{title}casino machine oddsOrganisatoren moeten Nederlandse verenigingen of stichtingen zijn die minstens 3 jaar bestaan.a. Op het moment dat een promotionele kansspel zich richt op minderjarigen, moeten prijzen afgestemd worden op deze gevoelige doelgroep.a gta online casino glitch500.500. televisie (met Hans van der Togt en Leontine Ruiters), het Holland Casino (Money Wheel) of in live casino’s te spelen (Live Dream Catcher).simple casino belasting

wedden op 2 paarden

roulette casino 77 Deze kansspelen zijn bedoeld om producten of diensten te promoten. De overheid heeft besloten om het Holland Casino te privatiseren. Hierbij mag het prijzenpakket maximaal bestaan uit €4. Op dit moment telt Nederland in totaal 14 Holland Casino vestigingen. Het verschil tussen een ‘normaal promotioneel kansspel’ is dat er geen algemene voorwaarden worden opgesteld en dat er geen limijack casino zeistet geldt voor het aantal trekkingen die gedaan worden. televisie (met Hans van der Togt en Leontine Ruiters), het Holland Casino (Money Wheel) of in live casino’s te spelen (Live Dream Catcher).free online gokkasten

big a casino

roulette online blackjackGeldprijzen tot maximaal €100. De Kansspelautoriteit is toezichthouder voor Holland Casino.a.bethard casino trustpilot De Kansspelautoriteit is toezichthouder voor Holland Casino.Per organisatie, dienst of product mag er maximaal één keer per jaar een kansspel ter promotie worden aangeboden. De gemeente kan ervoor kiezen om het kleine kansspel te verbieden of eisen te stellen.online casino games amatic

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >