Sociaal leren

2025-04-27 06:05:43

Gepost in: Auteur:

{title}bronze casino withdrawal Zodra je het spel hebt geopend zie je de kleurrijke studio. Het is een combinatie van live roulette en live game show. Er zijn veel verschillende soorten inzetten mogelijk.live casino ladder bonus Dit zijn er minimaal 3 en maximaal 15. Dit zijn er minimaal 3 en maximaal 15. Om deel te nemen aan het bonusspel, is een Straight Up inzet vereist.party casino welcome bonus

casino online website

russian roulette yakuza 4 In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld. Het is een combinatie van live roulette en live game show. Per ronde worden er minimaal 3 en maximaal 15 sleutels aan nummers toegekend. Het is een combinatie van live roulette en live game show. Zoek een online casino met Red Djack casino a cardoor Roulette in het aanbod.eer kan ik Vegas Ball Bonanza spelen?bitcasino code bonus

blackjack gratis juego

casino live asia 88 Per ronde worden er minimaal 3 en maximaal 15 sleutels aan nummers toegekend. Crazy Time wordt wereldwijd gezien als het populairste (bonus)spel van live game shows.De studio is ingericht op basis van de kleurrijke spelomgeving van Crazy Time met in het middelpunt een roulettewiel.midnight eclipse slot online free Zoals je bij Crazy Time gewend bent, speel je ook in deze live variant met een ‘mini slot'. In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld.Red Door Roulette Red Door Roulette is een live casino spel van Evolution.belasting op sportweddenschappen belgie

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >