Sociaal leren

2024-12-11 06:52:06

Gepost in: Auteur:

{title}leovegas casino reviews En het voordeel daarvan is dat je veel varianten speelt met hogere multipliers.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Er zijn een aantal voordelen van het online spelen van roulette.one casino drive suite 59 paradise island bahamas Daarnaast hoef je bij een online casino geen entree te betalen om binnen te kunnen komen. Of soms kun je kiezen voor een stortingsbonus.Ga naar Betnation De grootste Free Spins welkomstbonus Promoties Geschreven door Evi Geplaatst op 7 maart 2023 Home › Artikelen › De groohuuuge casino support teamtste Free Spins welkomstbonus Betnation pakt uit!beste betrouwbare online casino

legale online casino

yeti casino bonus code Het verschil?"(Vereist)" geeft vereiste velden aan In een fysiek casino wacht een dealer tot alle inzetten zijn geplaatst, terwijl je hier in het online casino vaak maximaal 20 seconden de tijd voor krijgt. Wij houden je op de hoogte! De sfeer van het echte casino ontbreektSommigen zien gokken als een avondje uit. Bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers vanaf 24 jaar of ouder.amsterdam casino free spins

888 casino withdrawal policy

russische roulette rosenberg Deze varianten zijn allemaal net wat anders dan in het fysieke casino. En het voordeel daarvan is dat je veel varianten speelt met hogere multipliers. Dat zorgt ervoor dat je potentiële winsten hoger zijn.geant casino 8 euros Ze blinke Deze varianten zijn allemaal net wat anders dan in het fysieke casino. Deze varianten zijn allemaal net wat anders dan in het fysieke casino.new online casinos 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >