Sociaal leren

2025-04-19 17:31:34

Gepost in: Auteur:

{title}casino free spin codes Denk bijvoorbeeld aan het aantal penalty’s, de extra speeltijd, enzovoorts. Zo kun je op elk gewenst moment een gokje wagen. Je kan volledig legaal in een online casino met Nederlandse vergunning gaan spelen.omni slots Dankzij het internet ontstonden zelfs allerlei nieuwe soorten gokspellen. Als je onderweg bent, in de wachtkamer bij de thuuuge casino phoenix gardenandarts of zelfs in bed. Met dit veelzijdige apparaat kun je behalve bellen ook internetten.la fiesta casino registration code

euro casino hotel girne

slot machine spelen Wij houden je op de hoogte! Je kunt echter ook een Paysafecard gebruiken. Zo kun je op elk gewenst moment een gokje wagen. Je kan volledig legaal in een online casino met Nederlandse vergunning gaan spelen. Zoals het er nu naar uitziet is het vanaf oktober 2021 zover. Maar dit gaat veranderen.free slot machine quick hit

casino slots machines

win casino berkel enschot bobcheweg berkel enschot Je kunt echter ook tijdens de wedstrijd op verschillende elementen wedden. De eerste grote verandering in het gokken kwam met de opkomst van internet. Je zou dus wel kunnen stellen dat internet een revolutie heeft ontketend op het gebied van gokken.icy wilds slot machine free Ook het betalen is bij dit kantoor heel eenvoudig. En dit is eigenlijk niet vreemd wanneer je denkt dat je juist onderweg toegang hebt tot je smartphone. Als je onderweg bent, in de wachtkamer bij de thuuuge casino phoenix gardenandarts of zelfs in bed.spinia casino bonus codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >