Sociaal leren

2025-04-22 11:59:21

Gepost in: Auteur:

{title}jack casino wiki Geruchten gaan dat Super Roulette 5000x de voorganger Super Stake Roulette zal gaan vervangen. Links naast de host staat een groot rad van avontuur dat voor het bonusspel wordt gebruikt. Daar verschijnt er met regelmaat een mogelijkheid, maar niet elke draai.blackjack online gratis sin descargar In de studio draaien de rollen en 3 of meer gelijke symbolen op een van de winlijnen geeft prijs.6. Wij hebben zo’n casino al voor je geselecteerd.free online roulette 2022

n1 casino vip

vintage gokkasten spelen Exclusiviteit is er deze keer voor TOTO. Het begon met Super Stake Roulette. Kort na de live roulette variant kwam Runner8Runner uit, een live casino spel waarbij een online gokkast centraal staat. Maar op dit moment zijn beide spellen nog steeds online. 3 Diamanten in beeld en de super bonus ronde volgt Vallen er op de rollen 3 diamanten dan wordt de Money-Wheel ronde g Naast de gokkast staat een host die het spel presenteert.grootste bonus online casino

programma holland casino scheveningen

free spins no deposit sms verification Wederom een live show op basis van een online gokkast. Deze was de eerste maand alleen maar bij Betcity te spelen. Dit kost je elke draai een extra inzet.free spins no deposit sms verificationDeze keer is het een soortgelijk spel als Runner8Runner Live. De gokkast is het basisspel De basis van dit live casino spel is de gokast Super Wild.Stakelogic houdt van exclusiviteitAl sinds deze zomer verschijnen er met regelmaat nieuwe spellen van Stakelogic Live bij meerdere online casino's.spin casino no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >