Sociaal leren

2025-04-27 06:28:24

Gepost in: Auteur:

{title}casino rewards risk management Elke ronde bevat maximaal vijf willekeurige ‘Mega Lucky Numbers'. 26 juli 2021 Roulette Welk casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? 1561 Mensen gingen u voor!bronze casino bonus registro Heb je verloren van de winnaar, maar je hebt zelf wel mooie combinaties dan kun je toch nog wat verdienen. We zullen wel de volgorde van belangrijkheid in de combinaties voor je uiteenzetten. Alle spelers mogen de steen pakken als er een Pung mee gemaakt kan worden.casino bonus ev calculator

veilig online gokken ideal

pokerstars casino install eu.apk Er zijn namelijk verschillende manieren om de punten te tellen. Dicht dus, je tegenstanders zien dit niet.Bijzondere combinatiesWinnaar bij MahjongNadat het spel Mahjong ten einde is en de winnaar is betaald, gaan de andere spelers onderling ook nog afrekenen. Het spel wordt gestreamd vanuit de moderne studio van de provider. Ook bloemen en Seizoenen zijn 4 punten waard maar deze stenen zitten niet in ieder Mahjong spel. Je bent uit als je 4 setjes van 3 stenen en 1 paartje hebt.lvbet casino bonus code

giocare blackjack gratis

ideal geant casinoeen steen uit de muur.Je speelt Auto Mholland casino vestigingen venloega Roulette zoals je gewend bent om roulette te spelen.Oost heeft 14 stenen en gooit er 1 weg.las vegas casino zip line Alle spelers mogen de steen pakken als er een Pung mee gemaakt kan worden. 1561 Mensen gingen u voor! Alle spelers mogen de steen pakken als er een Pung mee gemaakt kan worden.bob casino 8

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >