Sociaal leren

2024-12-05 00:34:51

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken hypotheek Let ook op de modifiers, want die kunnen je extra helpen om de kaart te voltooien. Met een gemiddelde tot hoge volatiliteit is het lastig om de gratis spin ronde te bereiken ten opzichte van andere Slingo slot spellen.3.las vegas vegas casino Wij houden je op de hoogte! Deze fruit symbolen kunnen je 100 keer deholland casino valkenburg leeftijd inzet opleveren. Pak de bonus Lees review ComeOn!casino monte carlo geschichte

macau casino 8 euro

amsterdam casino rotterdam Als je de top bereikt win je de 500 keer Full House hoofdprijs. Winsten vul je aan met winnende nummers die je draait en fruit symbolen. Zodra de 11 spins voorbij zijn kan je besluiten om door te spelen en extra spins te kopen of een nieuw spel op te starten.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Zodra de 11 spins voorbij zijn kan je besluiten om door te spelen en extra spins te kopen of een nieuw spel op te starten. Voor Red Hot Slingo heb je in totaal vijf spins waarin je het spel kunt voltooien en die je omhoog helpen op de uitbetalingsladder2.n1 casino mobile

mobile casino 50 free spins

lucky day casino login Als je de top bereikt dan levert dat 500 keer jouw inzet op."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Hoe meer Slingo lijnen je hebt hoe hoger de winst.free random runner gokkast Match symbolen op de symbolen op geldprijzen te activeren Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Winsten vul je aan met winnende nummers die je draait en fruit symbolen.online gokken met gratis tegoed

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >