Sociaal leren

2025-04-19 06:45:46

Gepost in: Auteur:

{title}beste casino i las vegas96%. Normaal heb je minimaal 3 van deze symbolen nodig, maar tijdens de free spins zijn 2 symbolen al genoeg voor extra free spins.pins waarvoor je hebt ingezet staat dit bedrag ook vast en is het niet meer aan te passen.voetbal goksites nederland Dat percentage is niet ontzettend hoog, maar vergeleken met andere vergelijkbare live spellen is dit RTP best prima te noemen. In ons uitgebreide overzicht van allerlei soorten casino’s kun je precies zien welke casino’s Buffalo Blitz Live aanbieden. Er is ook nog een diamant die telt als wild en een scattersymbool die iedereen gratis draaien opleveren.enzo casino login

zodiac casino live chat

kroon casino paypal96%. Let vooral goed op de buffel: die is namelijk het meeste waard. Voor een live slot is dit een prima RTP.Big Win bij Buffalo Blitz LiveSymbolen en uitbetalingenVoor spelers die bekend zijn met de reguliere versie Buffalo Blitz zullen alle symbolen direct herkennen.BonusfunctiesDe scattersymbolen die elke speler free spins kunnen opleveren, zijn ook direct de bonusfunctie van Buffalo Blitz Live. Dit doe je door minimaal drie keer het ‘free spins’ symbool op de rollen te laten verschijnen.mobile casino club wilhelm hill

gokautomaten gratis

holland casino arrangement Dat percentage is niet ontzettend hoog, maar vergeleken met andere vergelijkbare live spellen is dit RTP best prima te noemen. Hoe hoger de waarde van het symbool, hoe meer je kunt winnen. In de bonusronde kun je nog eens een vermenigvuldiger winnen, bovenop de standaard vermenigvuldiger die bij de reguliere figuren hoort.online goksites belgie Let dan goed op!Wil je speciaal een account aanmaken bij een online casino om vervolgens Buffalo Blitz Live te gaan spelen? Zodra deze gevallen zijn, moet je als nieuwe speler even wachten met inzetten tot deze weer volledig voorbij zijn.mr james casino registration code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >