Sociaal leren

2024-12-05 01:28:39

Gepost in: Auteur:

{title}casino bonus no deposit Zowel de visuele kwaliteit als de animaties moeten indrukwekkend zijn. Dat betekent namelijk dat je op de beste software speelt. Selecteer de beste online casino'sEen ding mag wel duidelijk zijn.online casino en live casino Welke jij ook gebruikt, de casino software moet naadloos kunnen switchen. Dat geeft je als speler ook een fijn gevoel. Dat is grafisch mooi, heeft veel speelgemak.maria casino affiliates

n1 interactive casinos

300 gratis gokkasten 2022 Welke jij ook gebruikt, de casino software moet naadloos kunnen switchen. Gaming Authorities geven ook licenties uit voor ontwikkelaars van casino software. Die informatie wordt gebruikt om spelers te identificeren en transacties uit te kunnen voeren. Dat geeft je als speler ook een fijn gevoel. Dat betekent namelijk dat je op de beste software speelt. Op die manier kan je een uitgebreid aanbod van games spelen met een en dezelfde software.gokkasten gratis spelen steptimer

casino monte carlo hotel

legal online casino ontario Vaak zitten ze geïsoleerd en hebben weinig tot geen contact met de buitenwereld. Je kan niet zien wat er gebeurt. Dat betekent namelijk dat je op de beste software speelt.pokerstars casino games not working Daarom volgt hier een korte samenvatting van criteria die je kunt gebruiken om te checken of alles wel kosjer is. Op die manier kan je een uitgebreid aanbod van games spelen met een en dezelfde software. Wij houden je op de hoogte!big5 casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >